Loading... Please wait...

Compară și alege-l pe cel mai bun! Specificații detaliate, suport și recomandări.

  Certificări


2Performant - Affiliate Marketing

  Metode de plată


   1.   Plata la livrare, numerar, cash,
         plătiţi după primirea coletului

   2.   Plata prin transfer bancar,
         ordin de plată

   3.   La sediul nostru, se acceptă şi
         plata cu cardul bancar - POS

   4.   Plata online cu cardul
        

Icon securitate LibraPay



 

Newsletter


Contact, Suport

Kattara Telecom S.R.L. | Nr.Reg.Com: J40/16626/2004 | Cod Fiscal: RO 16849739 | Capital social: 365000 lei (RON) 

Localizare sediu: B-dul Ghencea nr. 43B, cladirea “Ghencea Business Center” et. 2, biroul nr. 9 - Bucuresti, Sector 6 - Cod: 061692 - România.

  • Programul de lucru pentru comenzi telefonice este de Luni pana Vineri intre orele 11:00 - 18:00 
  • Nu lucrăm în zilele de sărbătoare. Nu lucrăm în zilele declarate libere de Guvernul României.
  • Notă! În anumite momente, este posibil să nu putem prelua toate apelurile telefonice fiind angajați în alte programari.
    Nu este nevoie să așteptați pe fir, este suficient să sunați o singură dată și vă vom apela înapoi în urmatoarele 45 de minute.  

     
    • Pentru comenzi sau programari sunati la telefon:  0733.212.000 
    • Puteti trimite comanda și prin SMS dacă vă grăbiți.   
  • Ridicarea produselor de la sediul din București

Clienții din Bucuresti pot ridica produse și direct de la sediul nostru, dacă valoarea comenzii depășește 200 lei. Va rugam sa retineti ca nu suntem magazin stradal, nu avem program permanent cu publicul si este necesar sa sunati la telefon pentru a fixa o programare in ziua in care doriti sa veniti la noi, cu cel putin 2 ore inainte. Locatia noastra este centrala si usor accesibila, aici aveti o harta precisa. Va rugam printati HARTA, ca sa nu trebuiasca sa sunati de mai multe ori.

  • Mijloace de transport: Capat tramvai 41, 47; Autobuz 385, 173, 122, stația Ghencea.

 

 

  • Suport tehnic, Actualizari software, Garanții:

    • Data fiind activitatea noastra ca magazin online, suportul tehnic dedicat se ofera doar prin e-mail si nu la telefon. Asadar, pentru a primi un raspuns rapid si detaliat despre orice chestiune tehnica sau garantie, va rugam scrieti-ne un mesaj prin formularul de mai jos.
    • Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care ati discutat deja, va rugam scrieti-ne un mesaj prin formularul de mai jos si veti fi contactat in maxim 1 zi lucratoare de un specialist in conciliere din conducerea societatii noastre.
Notă! În anumite momente, este posibil să nu putem prelua toate apelurile telefonice fiind angajați în alte programari.
Nu este nevoie sa asteptati pe fir, este suficient să sunați o singură dată și vă vom apela înapoi în urmatoarele 45 de minute.


   Nume complet:
*  Adresa de Email:
   Nume FIRMĂ (opțional):
   Număr de telefon:
   Număr de comandă:
   RMA Number:
*  Mesaj:
*  Verificare:

Scrie caracterele din imagine în căsuța de mai jos, pentru a preveni mesajele automate.

img