Loading... Please wait...

Compară și alege-l pe cel mai bun! Specificații detaliate, suport și recomandări.

  Certificări




  Metode de plată


   1.   Plata la livrare, numerar, cash,
         plătiţi după primirea coletului

   2.   Plata prin transfer bancar,
         ordin de plată

   3.   La sediul nostru, se acceptă şi
         plata cu cardul bancar - POS

   4.   Plata online cu cardul
        

Icon securitate LibraPay



 

Newsletter


Cum cumpăr? Termeni

Kattara Telecom S.R.L., Nr.Reg.Com: J40/16626/2004, Cod Fiscal: RO 16849739, Capital social: 365000 lei (RON)
Localizare sediu: B-dul Ghencea nr. 43B, cladirea “Ghencea Business Center” et. 2, biroul nr. 9 - Bucuresti, Sector 6, COD: 061692 - România.

Cont RON: RO57BREL0002000618500101    - Banca Libra Internet Bank
Cont RON:
RO21WBAN25110000A2125821  - Banca Comerciala Intesa Sanpaolo Romania S.A.
Cont Euro: RO15WBAN25110220A2125821 - Banca Comerciala Intesa Sanpaolo Romania S.A.

Magazin online de comert electronic, constituit conform Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic. 

  • Programul de lucru pentru comenzi telefonice este de Luni pana Vineri intre orele 11:00 - 18:00 
  • Nu lucrăm în zilele de sărbătoare. Nu lucrăm în zilele declarate libere de Guvernul României.
  • Notă! În anumite momente, este posibil să nu putem prelua toate apelurile telefonice fiind angajați în alte programări.
    Nu este nevoie să așteptați pe fir, este suficient să sunați o singură dată și vă vom apela înapoi în urmatoarele 45 de minute.

       
    • Pentru comenzi sau programari sunati la telefon: 0733.212.000
    • Puteti trimite comanda și prin SMS dacă vă grăbiți.
       
  • Preturile sunt finale si includ taxa TVA 19%.

    • Pentru fiecare comanda primiti factura fiscala si certificat de garantie in interiorul coletului.
    • Pentru achizitii cantitative si pret negociat, vă rugăm să ne contactati prin email sau telefonic.

  • Produsele comercializate sunt originale.
      Respectăm drepturile de proprietate. Dacă întâlniți o încălcare a drepturilor dumneavoastră de autor pe website-ul nostru, dacă dețineți drepturi de autor sau mărci expuse pe website-ul nostru, vă rugăm să ne scrieți pe formularul de contact.
  • Lansarea unei comenzi online

    • Puteți lansa o comandă online foarte rapid și fără înregistrarea unui cont, și fără introducerea unei parole.
    • Alegeți produsele apăsând pe butonul "adaugă în coș", apoi din secțiunea "Coșul de cumpărături" apăsați butonul "finalizează comanda" și procedați la completarea formularului online cu adresa de livrare și datele de facturare.
    • Numele, adresa de livrare și adresa de email, vor fi folosite doar pentru editarea facturii, editarea etichetei de pe colet, confirmare și livrare.
  • Timpul de livrare!

    • Pentru produsele cu specificatia "În stoc magazin!", timpul standard de procesare si livrare al unei comenzi este de 1 zi lucrătoare.
      • Clientii din Bucuresti pot ridica produsele de la sediul nostru chiar si in aceeasi zi.
    • Pentru produsele cu specificatia "în stoc furnizor", timpul standard de procesare, confirmare si livrare al unei comenzi este de 2-3 zile lucrătoare.
    • Pentru produsele cu specificatia "Epuizat - revine în stoc", este afisata data aproximativă la care va reintra în stoc Puteti face o rezervare pe site fără să platiti nimic in avans, apoi vă rugăm să urmăriți pe site data revenirii in stoc. Dacă apar întârzieri, data va fi schimbată pe site. Veți fi notificat prin email despre rezervare doar după ce a revenit în stoc, pentru finalizarea livrării.

    • Pentru produsele cu specificatia "EPUIZAT, se aduce la comandă în 10 zile", termenul este aproximativ si puteti face o rezervare pe site fără să platiti nimic in avans. Vă rugăm să urmăriți pe site data revenirii in stoc. Dacă apar întârzieri, data va fi schimbată pe site. Veți fi notificat prin email despre rezervare doar după ce a revenit în stoc, pentru finalizarea livrării.
    • Dacă un produs prezinta doar specificatia "EPUIZAT" fără o dată de revenire ulterioară, acesta este epuizat definitiv si nu mai poate fi livrat.
       
    • Dacă doriti sa renuntati la o comandă sau rezervare, vă rugam scrieti-ne un email din timp, inainte sa vă expediem coletul.
  • Statusul produselor si confirmarea comenzii
     
    • Statusul produselor este actualizat zilnic chiar si in fiecare oră. Totusi se poate intampla in cursul unei zile ca un produs sa devină epuizat din stocul magazinului in urma mai multor comenzi online sau sa devina epuizat din stocul furnizorului, inainte să fie actualizat pe site. Astfel, comanda se consideră confirmată si in curs de livrare doar dupa ce vă trimitem un mesaj email prin care vă confirmăm disponibilitatea produsului.
    • Mesajul de confirmare comandă se trimite rapid in aceeasi zi, daca este o zi lucratoare, pana in ora 18 pentru produsele "În stoc magazin!" sau in maxim 1-3 zile pentru produsele "in stoc furnizor".
  • Comenzile (pachetele) pot fi livrate în urmatoarele zone:

    • ROMÂNIA - în orice localitate, comuna, sat
    • UNIUNEA EUROPEANA - orice țară din EU (European Union)
  • Metode de plată, puteți alege: 
     
    • plata la livrare ramburs (numerar, cash), înseamnă că plătiți doar în momentul când vă este predat coletul acasă;
    • plata online cu orice card bancar (Visa, Mastercard, comision 0%);
    • la sediul nostru se acceptă plata in numerar (cash) și plata cu card bancar (Visa, Mastercard, comision 0%);
  • Metode de livrare (integritatea produselor este asigurată), puteti alege:
      
    • Livrare prin FAN Courier în ROMÂNIA, ajunge garantat direct acasă în 24 de ore în sistem "din ușă în ușă".
       
      • Costul de transport prin curier rapid FAN Courier este 20 lei, pentru orice localitate din ROMÂNIA.
      • Puteți solicita deschiderea și verificarea coletului la livrare.

      • Transportul devine GRATUIT dacă valoarea comenzii depășește 499 lei.
          
    • Livrare prin curier international (serviciu rutier) în orice altă țară (UE), ajunge garantat direct acasă în 3-5 zile în sistem "din ușă în ușă".
       
      • Costul de transport prin curier international este 90 lei, pentru orice cantitate și orice țară (UE).
  • Ridicarea produselor de la sediul din București
     
    • Clienții din București pot ridica produse și direct de la sediul nostru, dacă valoarea comenzii depășește 200 lei. Va rugam sa retineti ca nu suntem magazin stradal, nu avem program permanent cu publicul si este necesar sa sunati la telefon pentru a fixa o programare in ziua in care doriti sa ridicati comanda, cu cel putin 2 ore inainte. Locatia noastra este centrala si usor accesibila, mai jos aveti o harta precisa. Va rugam printati HARTA, ca sa nu trebuiasca sa sunati de mai multe ori.
       

  • Conform legii O.U.G. nr. 34/2014, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.

Conform Art.14, aliniat 3 din legea O.U.G. 34/2014 privind contractele la distanta, consumatorul este responsabil în ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Acest lucru inseamna ca un client, doar in calitate de consumator persoana fizica, poate face proba produsului iar daca se razgandeste asupra cumpararii, il poate returna in termen de 14 zile doar in starea de produs nou in care l-a primit, fara urme de uzură, fara mici zgarieturi sau lovituri, fara date salvate in memorie, cu folia de protectie nedezlipita, cu toate etichetele nedezlipite de pe produs si in ambalajele originale nealterate, insotit de cerere scrisa prin care doreste sa renunte la cumparare si solicita returnarea banilor. Dupa primirea coletului si constatarea starii de produs nou, vanzarea se va anula si consumatorul va primi banii inapoi in contul sau bancar.

  • Conform Art.14, aliniat 2 din legea O.U.G. 34/2014 privind contractele la distanta, consumatorul suporta costul aferent returnarii produselor, respectiv 20 lei pentru serviciul FAN Courier.
  • Exceptie - Conform Art. 16, litera E din legea O.U.G. 34/2014 privind contractele la distanta, sunt exceptate de la dreptul de retragere, furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. Castile intrauriculare prin natura lor, sunt produse de igiena care se introduc in canalul urechii. Acestea se pot contamina si degrada in momentul probei, facand imposibila returnarea si revanzarea spre un alt client. Astfel castile intrauriculare se pot returna doar daca nu au fost desigilate.
  • Exceptie - Conform Art. 16, litera A din legea O.U.G. 34/2014 privind contractele la distanta, consumatorul nu se poate retrage dintr-un contract de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor (operatiuni de service, reparatii) daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului.

 

  • Vă rugăm să nu abuzați.
       
    • Va rugam plasati doar comenzi ferme, noi lucram sa va pregatim comanda. Va rugam nu dublati comenzile sub niciun motiv. Scrieti-ne un email daca doriti sa faceti modificari.
    • Renuntarea la cumparare in mod repetat si pentru acelasi model, poate fi considerata un abuz al cumparatorului. Ne rezervam dreptul sa refuzam noi comenzi.
    • Pentru adresarea fara respect sau jignirea sub orice forma, ne rezervam dreptul sa refuzam comanda online.