Loading... Please wait...

Compară și alege-l pe cel mai bun! Specificații detaliate, suport și recomandări.

  Certificări




  Metode de plată


   1.   Plata la livrare, numerar, cash,
         plătiţi după primirea coletului

   2.   Plata prin transfer bancar,
         ordin de plată

   3.   La sediul nostru, se acceptă şi
         plata cu cardul bancar - POS

   4.   Plata online cu cardul
        

Icon securitate LibraPay



 

Newsletter


Informații garanție

1. Garantia de conformitate pentru consumatori pentru telefoane si tablete (toate marcile) este 2 ani.

2. Garantia de conformitate pentru consumatori pentru accesorii Samsung, Jabra, SONY si Plantronics (casti, boxe portabile, carkit-uri, ceasuri inteligente) este 1 an. Durata medie de utilizare pentru aceste accesorii este 1 an.

Conform Art. 162. din legea OUG 174/2008 - "Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul prevazut la art. 16 se reduce la aceasta durata", respectiv 1 an.

3. Incepand cu achizitiile din Septembrie 2015, marca JABRA ofera in Romania o garantie pentru consumatori extinsa la 2 ani pentru accesorii (casti, boxe portabile, carkit-uri).

Incepand cu achizitiile din Septembrie 2017, marca Plantronics ofera in Romania o garantie pentru consumatori extinsa la 2 ani pentru accesorii (casti, carkit-uri).

4. Garantia acopera gratuit orice defectiune constatata in urma utilizarii normale a produselor. Garantia nu se aplica pentru uzura normala. Garantia nu se aplica pentru produsele ce prezinta urme de bruscare sau lovire, soc mecanic, carcasa deformata sau fisurata, soc termic, oxidare sau urme de lichide in interiorul produselor electronice.

5. Produsele respecta declaratiile de conformitate Nr. 1-5 /2000 (H.G. 168/1997) si li se acorda garantie conform cu: O.G. nr. 21/1992 si Legea nr. 449/2003 cu modificarile si completarile aduse prin O.U.G. nr.174 din 2008.

6. Pentru serviciile de garanție si service, produsele sunt colectate de noi ca distribuitori pentru mărcile JABRA, SONY, Plantronics, Samsung, LENOVO, HTC, XIAOMI, Huawei sau direct de reprezentanțele producătorilor prin rețeaua națională de service-uri autorizate.

Produsul defect se trimite prin serviciul de curierat FAN COURIER, autorizat pentru ridicarea garantiilor din toata tara. Pachetul trebuie sa contina prezentarea defectului constatat si documentele primite la achizitie (factura fiscala si certificat de garantie in cazul produselor cu serie unica). Contactati FAN Courier la Tel: 021.9336 sau www.fancourier.ro. Nu aveti de facut decat sa sunati la acest numar si sa le spuneti sa vina sa va ridice coletul de acasa. Apoi veti primi coletul cu produsul reparat sau inlocuit inapoi acasa. Transportul este GRATUIT.

serviciul de curierat FAN COURIER EXPRESS SRL, autorizat pentru ridicarea garantiilor din toata tara